Jag är fast!

Kollade på 2 avsnitt av heroes, och jag säger bara: Jag är beroende! Vill bara se mer! Men då tar det slut för fort. Guuud va bra den serien är! Ska se på det imorn också. Nej, jag måste se på det imorn! Till frukosten eller nått. Jag längtar! Föresten har jag studiedag imorn. Så då hinner jag ju se 2 avsnitt. Annars hade jag nog knappt hunnit se 1. Brukar va värsta stressad på morgonen. Springer runt som en dåre och äter frukost, sminkar mig, klär på mig och packar skolväskan på en och samma gång. Det brukar inte bli så bra. Oftast får jag ont i magen sen. Not good, jag vet. Men jag börjar bli bättre på det. Nu sitter jag oftast framför tvn och äter i ungefär en kvart, samtidigt som jag sminkar mig. Det som tar längst tid är att klä på sig. Där behöver jag minst 20 minuter. Jaja. Nog tjatat om hur jag gör på morgonen. Nu ska jag kolla runt lite på internet, och sen spela sims 2 innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0