Hemma

Nu är jag hemma. Äntligen!!!!!! Känns som att jag bara sprungit runt och gjort massa onödiga saker hela dagen. Först var jag ju i skolan. Det är väl inte så ondögit, men man sprang runt ganska mycket. Sen fick jag sällskap av Charlotte ner till stan. Vi gick runt lite och kollade på Indiska och bokia. Sen sprang jag hem till Madde och kollade in hennes nya lägenhet. Blev bjuden dit på fest på fredag också. Efter det sprang jag till Lindex för att hälsa på Emma, men hon var inte där, så jag gick in en sväng på h&m. Köpte en mascara, ett läppglans och ett par örhängen. (Visar bild på fredag, när jag kommer till pappa.) Sen fick jag springa hem så fort benen bar mig, typ. Det första jag fick göra när jag kom innanför dörren var att ringa mamma och kolla när hon skulle hämta mig. Sen packa idrottskläder till imorn. En stund senare kom mamma och hämtade mig och vi drog järnet till Max, tog en hamburgare och kastade oss in i bilen igen. Gasen i botten hela vägen till min skola. Sen in och sätta sig i aulan och lyssna på föredraget om gymnasieval. Åkte sen äntligen hem! Och nu sitter jag här. Har ioförsig varit hemma i typ 1 timme, men mamma skulle visa alla nya kläder hon tog med sig hem idag. Sen var vi även nere i källaren och hälsade på alla spindlar. Såg en bauta stor en! Skrek till jätte högt!!! Sen kändes det som om det kröp 100 spindlar på mig! Usch. Nu ska jag se på top model! Blev värsta långa inlägget. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0