Halli hallå

Jag är helt slut i huvet idag! Och ont i halsen har jag också. Blää. Hoppas det har gått över till imorn. Ska ju till skolan, och då kan jag inte gå runt och va helt snurrig. Och inte kan man va hemma från skolan bara för att man var på fest två dagar i rad. Neej. Då får man ju skylla sig själv. Får gå och lägga mig tidigt ikväll. Ska kanske va me Madde och Linnea en stund. Vet inte riktigt. Vi får se vad som händer. Först ska jag ta mig in till stan. Kanske blir det att man färgar håret ikväll? Jag vet inte. Gillar min färg, men jag har värsta utväxten. Men jag passar mycket bättre i mörkt hår. Tror jag. Annars kan jag färga blonda slingor. Jaja. Får se hur jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0