Gossip Girl

Jag har läst en av Gossip Girl böckerna, och jag älskade den! En av dom bättre böckerna jag läst. (Kan inte säga att det var den bästa, för jag har läst böcker som är 100 gånger bättre.) Häromdagen hittade jag ett avsnitt av serien Gossip Girl. Hade ingen aning om att det fanns en serie! Tydligen har den precis börjat gå i USA eller nått. Finns bara ett avsnitt än sålänge. Har precis kollat färdigt på det, och jag har bara tre ord att säga: Jag är fast! Måste se fortsättningen! Dom hade så snygga kläder, och skådisarna var snygga, ja allt var snyggt! Det märktes att det var samma som har gjort O.C som har gjort den här serien. Kan inte riktigt förklara varför, men man gör det bara! Haha!


image411

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0