Godissugen!

Åhh va jag är godissugen! Måste ha choklad! Fast nu har jag börjat med att vara nyttig. Ska sluta med godis och allt sånt där. Ingen onyttig mat, ingen läsk, ingen glass, inga chips, ingenting sånt! Min hy blir dålig av allt sånt som jag knölar i mig. Dessutom ska jag börja träna på allvar nu! Jag har bestämt en sak. Så länge jag inte tränar så blir det ingen shopping! Haha! Vilket hot mot mig själv. Men det kommer säkert funka. När jag har börjat bli vältränad igen så ska jag få köpa nått roligt. Tills dess blir det köpförbjud. Och när jag börjat komma igång med träningen igen, så kommer jag inte vara lika godissugen längre. Så var det förut iallafall. (Man kan ju hoppas att det blir så nu också) Istället ska jag äta med frukt och dricka mer vatten. Nu sitter jag här och äter jätte nyttiga knäckemackor och dricker mjölk. Känner mig så duktig. Har inte ätit nått onyttigt på hela dagen! Snart kommer pappa och hämtar mig också. Så ska vi ut och springa. Medans jag väntar ska jag se på tv. Önska mig lycka till! Känner mig inte så peppad direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0