Fredag(!!!!!!!!!!!!)

Äntligen fredag! Har längtat till ledigheten sen i onsdags. Har vart tröttsamt att gå i skolan dom här 3 dagarna. Jag slappade nog alldeles för mycket på semestern i Italien. Jag hade kunnat sluta tidigare idag, men jag visste inte att vi hade lektion tidigare! Kanske ska jag förklara. Spanskan börjar tio i ett på fredagar, men det har blivit flyttat till tio över tolv, eller man kan välja vilken av dom tiderna man vill gå. Jag tänkte gå tio över tolv, men trodde inte att det var något då, så jag gick och åt mat istället. Sen när vi kommer till spanskan så möter vi flera andra som gått på den som började tio över. Då fick dom sluta tio i ett! Då hade jag vart hemma för över en timme sen! Istället kom jag hem tjugo i två. Men då vet jag det till nästa fredag. Om det ännu går att göra så då. Åh va krångligt allt blev! Jaja. Nu blev jag hungrig. Måste ha macka!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0