Fest?

Funderar på att ha fest när jag fyller 16 är den 16 januari. Det är ett tag dit, men man kan väl få planera lite ändå? Men hur många ska man bjuda? Vem ska man bjuda? Hm. Tur att det är ett tag dit. Får nog återkomma till det om några månader. Det känns kanske inte så aktuellt just nu. Först ska det bli jul och nyår. Längtar inte direkt till vintern. Hoppas det inte blir så mycket snö. Förra året var det okej. Typ 3 snöflingor på 4 månader. Det är ganska lagom. Kanske det blir värsta vintern nu eftersom att det var så kallt i sommar? Hoppas inte! Nu vill jag inte skriva mer om snö. Först ska det bli höst på riktigt. Det är ganska mysigt.

Imorn ska jag till mamma. Sen är det skola igen. Usch och blä. Kom på att jag hade en läxa till måndag som jag glömde i skåpet. Typiskt. Jaja. Jag var nästan klar med den. Får fixa det i skolan. Nu ska jag fortsätta festa här hemma, med vindruvor. Haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0