Färdig!

Nu är första gången jag sitter här vi datorn sen jag kom hem. Det första jag fick göra när jag kom inför dörren, var att vända igen, typ, och gå och hämta Smilla hos våra kusiner. Sen hem och laga mat, äta mat och sist diska. Det tog lååång tid med disken. Typ 30 minuter. Jag är lite seg. Hehe. Men det är så tråkigt att diska. Och hur jag än gör, så tar det jätte lång tid. Det går helt enkelt inte att diska fort. Men om jag försöker diska ganska snabbt, så blir det inte rent. Då måste jag ju diska det igen. Så jag diskar i snigelfart redan från början. Då vet jag att jag inte kommer behöva diska 2 gånger.

Sitter här och lyssnar på We are all the winners! Haha! Den är fett bra! Har nästan ingen bra musik här, förutom alla dansbands låtar som Emma skickade igår! Lyssnar inte på nått annat! Vissa låtar är riktigt flummiga, men vissa är faktiskt ganska bra! Haha! Va knäpp jag är! Sitter här och lyssnar på dansbands musik! Känner mig lite rolig. Igår frågade mamma om jag skulle ut och dansa och förbereder mig inför det. Hahahha! Kanske man skulle ta och gjort det. Nån som ska med? Hahahhaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0