Drar mig tillbaka nu

Orkar inte sitta här längre. Börjar bli lite trött. Sen har jag prov imorn som behövs pluggas lite till. Kan redan allt bra, men det skadar inte att plugga lite. Jag behöver nästan aldrig träna till proven. Jag brukar ha allting i huvet. En gång när jag inte tränade nånting till ett engelska prov så fick jag VG. Jag är en naturbegåvning. Det är ganska skönt att ha det lätt i skolan. Men jag slappar inte för det, nej! Tvärtom. Jag jobbar på så bra jag kan. Oftast går det bra. Men idag hade vi en jobbig NO lärare som vanligtvis jobbar på gymnasiet. Fattade inte ett skvatt av vad han sa. Haha! Jag och Charlotte satt bara och kollade på varann och såg ut som 2 frågetecken. Jaja. Nu skulle jag gå härifrån.

God natt och sov gott  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0