Då går jag ner i min källare..

Häromdagen var jag nere i källaren hos mamma. Har aldrig sett nått vidrigare! När jag var liten och gick ner där, så tyckte jag bara att det var lite mysigt. Men nu är det inte alls mysigt där längre! Massa spindlar överallt! Och alla är superduper stora! Dom ser nästan muterade ut. Det är dom säkert. Jag är glad att jag slipper gå ner där varje dag. Det är därför jag har alla mina saker på rummet eller i garderoben. Skulle aldrig klara av att gå ner i källaren varje gång jag skulle ha nått! Jag tycker verkligen att vår hyresvärd kan gå ner dit och städa lite! Fast han bor på fastlandet. Men han kan komma hit och städa ändå! Får ta och ringa honom och skälla lite! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0