Usch...

Dumma hals.. Har jätte ont  =/    Nån som har nått bra knep för att det ska bli bättre??
Har provat att dricka te med honung i, men det funkar inte.
Sitter här och knaprar på en bafucin. Men dom brukar inte heller hjälpa så värst mycket. Fast lite hjälper dom. Sara lärde mig ett knep. Så nu funkar dom lite bättre än förut. Man ska lägga dom långt bak i munnen, nästan ner i halsen. Annars är det bara tungan som blir bedövad. Så nu känns det nästan som att jag ska sätta tabletten i halsen. Men det känns lite bättre =)


Nog pratat om min hals.
Senare idag kommer Linnea. Oj så skoj vi ska ha! Eller hur? ;D
Fast jag är ju sjuk, så jag kommer inte orka leka =P
Men du kan få leka med min lillasyter om du vill! Hihih.
Ni kan leka med barbie (=

Nu är jag hungrig! Ska ta nått att äta..

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHA!

2007-10-11 @ 13:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0