Trött på de här!!

Är så jäkla trött på att inte kunna äta nånting!!
Pappa köpte hem sallad, och jag tvingade i mig nästan allt. Dumt gjort.. Ett tag senare börjar jag må
jätte illa. Springer till toaletten för jag trodde att jag skulle spy, men det gjorde jag inte. Istället får
jag gå runt och ha jätte ont i magen. Har tatt massa tabletter idag. Inget hjälper ju! Och vad som inte gör
saken lättare är att jag har mensvärk också!!! GAHH!! I hate it!

Nej nu ska jag gå och lägga mig i sängen och sura. Jäkla mage!
Snart är det ju helg, lov och 2 veckors prao. Slipper skolan i 3 hela veckor!! Skööönt.
Men har 2 prov imorn + att jag ska lämna in ett arbete om ett land, så jag kanske ska börja
med det nu. Har inte orkat..

Blää.......

Kommentarer
Postat av: linnea

puss gumman !

2007-10-18 @ 21:46:58
Postat av: madde

aa.. stackrase gumman:-O men du vet att när du inte äter så mår du illa när du gör det ochså! ät sakta och med mellanrum!

2007-10-19 @ 09:58:28
URL: http://chokladedream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0