Träningsvärk imorn kanske?

Har varit på friskis och svettis idag med Emma. Usch vilken träningsvärk jag kommer ha imorn! Men det var riktigt skönt att få träna. Har inte tränat på ett tag. Ska nog gå imorn också. Sen är det idrott i skolan på onsdag, och bad på torsdag. Blir mycket träning den här veckan. Bra! Gillar att träna.


 

Idag var jag på stan med Emma. Köpte en tröja på Bikbok. Bild lägger jag upp imorn, för jag orkar inte ikväll. Såå trött. Ska nog gå och lägga mig nu snart. Ska börja läsa på boken "Utvandrarna" idag. Vi ska läsa hela den i skolan på 6 veckor. Blir en liten utmaning. Måste läsa 100 sidor i veckan. Men det klarar jag! Jag är bäst!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0