Ska färga håret sen

Igår kväll kom Madde hit. Vi bestämde oss för att gå till donken (= För jag började känna mig lite hungrig. Beställde en stor pommes och en läsk. Thommie kom också dit och satt och kollade på när vi åt =P
Jag orkade inget nästan. Tog kanske 6-7 pommes, och sen kändes det som att jag ätit hur mycket som helst. Blev helt proppmätt. Jobbigt. Och idag när jag vaknade så höll jag på att spy när jag klev ur sängen. Känner mig ännu lite spyfärdig, men det känns lite bättre nu. Klarar iaf av att stå upp. Men helst av allt skulle jag vilja lägga mig i sängen igen. Men istället ska jag färga håret brunt =) Är jätte nervös!!!! Det kanske blir jätte fult =(
Hoppas inte. Håll tummarna för mig!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0