Nehe

Ville ha fest här hemma hos pappa i helgen, men han sa nej. Han ville inte ha massa främmande människor i sin lägenhet. Nehe. Så tråkigt.. Jag får väl flytta till en egen lägenhet. Då blir det fest 24 timmor om dygnet alla dagar i veckan! Haha! Nej. Man måste ju faktiskt gå i skolan också. Så då blir det bara fest 12 timmar om dygnet.

Imorn ska jag va barnvakt åt min lillayster. Jippie!  =)  Mamma ska på föräldramöte. Så jag ska passa henne i några timmar. Åh va kul vi ska ha! Då kan vi leka roliga lekar och läsa böcker och... Nää. Vi ser nog på tv hela kvällen  =P Haha! Eller nått sånt roligt.

Jag är hungrig!!! Ge mig mat!! Nuu!!
Pappa ropade just att maten är klar =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0