Mmmmmmmm

Hungrig... Vill ha mat. Ska äta Max hamburgare idag =D
Äter det ganska ofta.. Lite för ofta kanske. Men det är så gott!! Och jag tar alltid GI hamburgaren, och fruktsallad och mineralvatten. Så det är ju ganska nyttigt iallafall.

Imorn ska jag till skolan igen, tror jag. Kanske blir sämre tills imorn. Smilla har fått hög feber nu precis. Då kanske jag också får det.. Hatar att ha feber. Jag blir alltid så konstig då. Brukar alltid börja gråta helt utan anledning. Haha! Då tycker jag synd om mig själv och gråter ännu mer xD  Gud så rolig jag är. Jag dör av skratt bara jag ser mig själv i spegeln, så rolig är jag!!

.................................

Kommentarer
Postat av: Linneja

haha naaw;D

2007-10-09 @ 19:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0