Mmmm

Nu har jag ätit lite mat. Makaroner och köttbullar! Dricker för tillfället citron vatten och lyssnar på Johnny Cash ;D
Ska nog se lite på The Simpsons om en stund. Har nästan kollat igenom halva säsong 3!! Fast det är väl inte så konstigt. Har legat i sängen och kollat på det i några dagar. 

Kanske ska jag spela lite på mitt playstation 1? Det är typ 100 år gammalt xD
Köpte det när jag var 10-11 år. Nu vill jag ha ett ps2 istället. Emma har det, och det är så kul o sjunga singstar! När jag var hemma hos henne i söndags så sjöng vi i typ 2 timmar i sträck. Kanske därför jag har ont i halsen? Haha!
Men de är ju så kul!!! Måste köpa!!
Nån som vill sälja sitt ps2 till mig för runt 1000 kr??  =P

Nu ska jag glo på tv eller Simpsons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0