Mjau

Trööööööööööööött....
Tror jag ska gå och lägga mig.. Annars kommer jag va så trött på praktiken imorn..
Ska nog glo lite på tv en stund först. Och smsa lite xP
Oj, precis när jag skrev de så fick ja ett sms ;D
Och nu fick jag ett till!! Blir stressad!!
Måste läsa dom!!

Båda var från samma person =P
Jag lovar, ni kan aldrig gissa vem det var från.
Ärligt. Inte ens du Linnea. Eller Madde xP
Eller nååågon annan i hela världen!!! Absolut ingen kan gissa..
Eller jo. Personen jag smsar med vet ju... Hoppas jag..

Jaja. Nog pratat om sms. Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och glo på tv innan jag somnar. Kanske man får ett sms lr två också ;D

Puss och god natt


Kommentarer
Postat av: Linnea!

haha kan jag nog;D Älskar dig

2007-10-31 @ 14:52:00
URL: http://linneeeeea.blogg.se/
Postat av: emma

jo men jag kan väl?????

2007-11-02 @ 10:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0