Kanske dags att gå och lägga sig

Funderar på att gå och lägga mig snart. Men det känns som att det är lite för tidigt för det.
Brukar inte gå och lägga mig innan kl 2.
Kanske det är lite sent egentligen.. Men jag är så van vid det nu. Fast jag brukar gå upp ganska tidigt.
Runt kl 10 nångång brukar jag vakna.
Ska nog börja gå och lägga mig lite tidigare =P

Imorn ska jag kanske på stan med Linnea <33
=)
Har inte vart på stan på flera veckor!! Så jag borde ha massa pengar, men sanningen är att det typ är tomt
på kontot.. Konstigt. Jag har ju inte handlat nått. Eller? Hmm..
Det kanske jag har..
Jaja. Imorn får jag pengar, så då jäklar ska jag shoppa!!!
^^

Nej. Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och lyssna på musik.

God natt och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0