Jag sjunger så braa

Sitter här och lyssnar på Ebba Grön. Det påminner mig om när jag sjöng kareoke med Smilla. Då sjöng jag 800 grader och Staten och kapitalet. Haha! Jag var bäst på de!! Mamma och Ola satt och lyssnade i köket. Kul för dom att tvingas höra på min falsksång! Haha! Smilla tyckte att jag var bra iallafall, tror jag. Haha! Nu har Emma den kareoke skivan, och vår maskin är trasig. Eller nått sånt. Det låter inget när man sjunger. Kanske det är fel på micarna? Har inte använt den på flera år, känns det som. Jag och Emma brukar sjunga Singstar hos henne. Det är mycket roligare!! I början så vann alltid Emma, men sen började jag vinna fler och fler gånger. Då tyckte inte Emma att det var roligt längre!! Haha! Så nu sjunger vi aldrig längre. Fast det kan ju bero på att det var ett tag sen jag var där. Får väl ta och komma hem till dig nån dag, Emma! Vi är ju bäst på att sjunga!! Hahahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0