Ipod

Jag har länge velat ha en ipod. Så idag gick jag in på tradera och kollade lite. Hittade 2 st som jag la bud på.

image492

Den här över är på 10 gb. Ganska snygg. Mitt bud ligger på 205 kr, men jag tror att det kommer stiga väldigt mycket! Aldrig att man får den för så lite  =P

image493

Den här är på 30 gb. Det är den jag helst vill ha =)  Den är snyggare. Och man får ju plats med lite fler låtar, kan man säga. Det får ju plats typ flera 1000 låtar. Oj. Jag har 60 gb musik på min dator. Så hälften av det får plats där i. Ojoj. Jag fattar inte hur så mycket kan få plats i en sån liten grej  =P
Budet ligger på 106 kr.

Hoppas jag vinner nån av dom. Helst den undre  (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0