Homma

Började skriva home, men sen tänkte jag skriva hemma. Så då blev det homma i övertexten. Orkar inte ändra på det. Haha! I´m lat. Kom hem från skolan för ett litet tag sen. Eller, för typ en timme sen. Men jag orkade inte blogga med en gång. Tog en bit choklad istället. Och nu sitter jag här och äter nyttiga knäckebröd. Ska snart gå ner på stan och köpa en t-shirt på cubus, tror jag. Eller så ska jag ta det imorn. Orkar inte gå ner på stan idag igen. Var ju där igår med Emma. Kanske kan vänta tills pappa kommer hem, så kan jag fråga om han har lust att köra mig. Hehe. Vet att han inte kommer göra det, men man kan iallafall fråga.
Undra om mina skor från skopunkten har kommit? Hmm. Var ett tag sen jag beställde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0