Helgen

I helgen har jag haft fullt upp med att göra massa roliga saker, så jag har inte haft tid att skriva här i bloggen.
Så jag tänkte berätta lite om vad jag gjort.
I fredags kom Madde hit efter skolan. Vi gjorde typ inget. Gick hem till Alex tillsamans med Marcus och Thommie. Stannade där i några timmar. Ganska trevligt. Sen gick vi typ hem och sov.
Igår så kom Natta och Linnea hit  =) Vi hade lite fest i mitt rum =D Sen gick vi hem till Johan. Också ganska trevligt. Stannade där till typ kl 1. Jag, Natta och Linnea gick hem. Madde stannade kvar ett tag. Men sen kom hon springandes =)  Sen fick vi för oss att vi skulle gå och köpa hamburgare från Max. Så Natta och Madde gick iväg. Men när dom kom fram för att beställa så sa dom att det var stängt nu. Då fick dom gå hem igen. Så vi fick ingen mat. 
Fick jätte många sms kl halv 5! Lite jobbigt. Orkade knappt svara. Somnade nog nån gång där.
Vaknade halv 10 idag. Jag och Linnea gick upp och åt frukost. Dom andra 2 sov fortfarande. Sen när dom vaknade så gick dom och köpte hamburgare.

Nu har alla gått hem. Snart kommer Emma =)
Jag är trött... Har legat i sängen typ hela dagen och hållt på med mobilen. Haha! Mobilen är min pojkvän =D

Nu ska jag slänga mig i soffan och glo på nått spännande program.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0