Hejhopp

Jag va hemma idag också. Kände mig fortfarande dålig igår kväll, så jag bestämde mig för att va hemma. Tur det, för när jag vaknade så mådde jag jätte dåligt. Men nu har det typ gått över.

Fick föresten hem en grej som jag vunnit på tradera idag. Ett läppglans från Jessica Simpsons märke. Den kostar 265 kr hos eleven, men jag fick det för 33 kr  =)
När jag testade fick jag en chock. Det var sånt där som gör läpparna större! Det började sticka lite när jag tog på det. Sen läste jag att det var "plumping". Men det funkar typ inte. Mina läppar blev bara lite större.


image489


          image490

Mitt läppglans heter Sunny, den smakar vanilj och persika. Färgen är verkligen jätte fin =)
I like it.


Kommentarer
Postat av: Linnea

=)Remember...tors;)

2007-10-09 @ 17:28:48
URL: http://linneeeeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0