Håltimme

Jag är jätte blöt!! Sprang hem i regnet. Orkade inte va i skolan på håltimmen som är nästan 2 timmar. Vi börjar igen tio i två. Jobbigt att inte göra nånting. Hellre sitter jag här och skriver (=

Ikväll är de föräldramöte i skolan för min klass. Både föräldrarna och eleverna ska komma. Men jag ska inte dit. Varken mamma eller pappa ska dit, så då struntar jag också i det. Kul och komma själv när alla andra har med sig sina föräldrar =P

Åt en macka förut under idrotten. Blev helt skakig, började må illa och det kändes som att jag skulle svimma =S Not good. Fast nu har jag iallafall ätit något (= Känns bra. Har inte kunnat äta något på hur många dagar osm helst nu =S Har gått ner i vikt! Ahh jag vill inte gå ner i vikt!! Måste gå upp dom där kilorna igen. Ska kasta i mig massa onyttigt ikväll! Nej då får jag nog ont i magen. Men mat måste jag äta ikväll. Alla håller på och tjatar på mig, men fatta att det är jävligt jobbigt att inte kunna äta! Det är inget jag väljer själv. Jag har verkligen försökt att äta men det funkar inte. Blir bara illamående eller får ont i magen. Men idag tvingade jag mig själv att äta den där mackan, och det kändes faktiskt riktigt bra, fram tills alla jobbiga känslorna kom. Mår fortfarande illa. Men när jag kommer hem från skolan sen så ska jag äta nått.

Nu ska jag gå och sova.. Nej. Men jag ska lägga mig i sängen och glo på tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0