Halli hallå

Nu har Linnea och Natta just gått (= Dom kom hit och lekte med mig en stund. Jag har haft kompisar här varje dag i en hel vecka! Och flera stycken per dag också! En kommer och går och då kommer en annan. Haha.
Igår var Emma, Madde och Thommie här. Thommie kommer hit ikväll igen =P 
Imorn vet jag inte riktigt vem jag ska va med. Ska nog fråga Emma. Jag har blitt så van att ha folk här varje dag, så jag står inte ut när jag är ensam. Pappa jobbar kväll också. 

Har fortfarande nästan inte ätit nått =/  Nu har det gått nästan 50 timmar sen jag åt en klok måltid! Det är helt sjukt. Fast jag provade att äta en macka igår, men jag åt bara halva. Och imorse gjorde pappa 2 mackor, men jag tog bara typ 3 tuggor av en. Sen tog jag lite sallad i skolan, men jag åt nästan inget. JAG HATAR ATT JAG INTE KAN ÄTA!!!!! Men ikväll blir det andra bullar. Ska försöka att stoppa i mig nått. Jag är så trööött. Höll på och somna i skolan och igår kväll när Thommie var här. Kul för honom när jag bara somnade hela tiden =P Så ikväll ska jag hålla mig vaken. Funderar på att ta en macka eller nått nu. Fast jag mår så illa och magen gör ont =/ Men måste försöka ändå.

Kommer nog inte skriva så mycket mer ikväll. Orkar inte. Och så har jag lite läxor att ta hand om.

Have a nice day 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0