Beroende??

Jag börjar tro att jag är beroende av min mobil.. Tar med mig den överallt, och jag kan för guds skull inte stänga av den! Får flera 100 sms om dagen. Men i måndags tvingades jag stänga av den en stund. (Jag blev så osocial..) Klarade inte mer än 5 min! Sen var jag tvungen att knäppa på den igen! och gissa hur många sms jag fått. Typ 7 st!! =S 7 sms på 5 min.....
Sjuuukt.
På nätterna brukar jag också få massor. Men jag kan inte stänga av den, eller sätta den på ljudlös. Då missar jag ju massor av intressanta sms!! Nej, hellre får lite mindre sömn än att missa ett viktigt sms ;D
Haha! Jag är galen... Undra hur hög mobilräkningen blir sen.. Jag tror att det knappt kommer kosta nått, eftersom att jag har comviq kompis och dom flesta jag smsar med har det också. Bra tycker jag =) 

Ja, jag är kanske beroende av min mobil  =D

Kommentarer
Postat av: emma

jag vet en som inte har comviq som du brukar smsa mycke :P fråga mej vem ;)

2007-10-22 @ 11:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0