Vi vill ut i rymden men stjärnorna finns här

Lyssnar på Kapten Röd - Stjärnorna finns här  =)
Den låten är braaaaa.. ;D
Älskar alla hans låtar. Kan inte sluta lyssna. Även fast jag tröttnat på dom för längesen, så måste jag höra dom varje dag o.O
Det är sjukt.. Jajajajaja..

Imorn är det skola igen.. Tur att de är så kort dag. Slutar typ kl 13!!!
Funderar på om jag ska gå på NV saken imorn. När man får se vad dom gör där.. Har funderat lite på o söka den linjen. Nej jag går nog till skolan.. Jag kanske kommer va helt själv imorn o.O
Sofie är typ i Kalmar. Charlotte och Klara ska på NV saken. Och Sara kanske ännu är sjuk... I hope not..


Jag ska snart gå och lägga mej.. Är sååååå trött och har ont i huvet  =/
Kanske bloggar lite senare.. Nu ska jag se på tv en stund, för syrran ska ha datorn X)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0