Meeen..

Jag kan aldrig komma på bra övertexter =/
Det är jobbigt.. Orkar aldrig skriva nått vettigt där.. Så de blir ofta tråkiga ord.
Men jag är ju en ganska tråkig person så det passar väl x)

Jag undrar om någon tycker min blogg är tråkig =/
Hoppas inte.. Då blir jag lessen. Neeej alla kan ju inte älska min blogg. Även fast den är bäst!!! ;D
Jaja. Jag vill att min mobil ska funka.. Så att alla kan smsa mej igen!!! Känner mej så ensam =(


image531

(Bilden har typ inget att göra med det här inlägget, men den är så fin. Har tagit den helt själv ;D Haha!)


Snart är det julafton ;D Bara 34 dagar kvar!!! Läängtar... Älskar verkligen julen. Det är så mysigt ^^
Fast jag längtar ännu mer till sommaren!!!! AH jag vill ha sommar!! NUUU!! ='(    Feeesta ;D 
Det är så mkt folk här i Visby på somrarna. Fest jämt, typ x)


Nu har jag inget mer att skriva för tillfället. Men jag lovar att jag ska skriva mer om en stund xD

Puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0