^^

Äter chips. De är mumma de ;D   Sitter och chattar på msn också. Har ganska tråkigt faktiskt =/  Emma kmr lite senare. Vet inte vad jag ska göra så länge.. Kanske dra ut en stund. Men jag vet inte vad jag ska göra ute.. Leka i lekparken kanske ;D  Det är rooligt de. Fast inte om man är själv...... Får väl ringa nån dåre x)
Idag får jag nog mina pengar! Har vart pank så länge nu.. Not funny.. Men äntligen har jag pengar =D=D=D=D=D=D <--- Såå glad är jag just nu!      Vill ha en bättre mp3 spelare!!! Den jag har nu är så kass! Ska önska mej en ny i julklapp, eller köpa en själv nångång efter min födelsedag. Fyller år den 16 januari xP Ganska nära julen. Men det är kul  =)                                             
 

Jag vill ha en puss i påsk. Kan du ge mej de? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0