Du och jag klarar det ihop

Sitter och lyssnar på Kapten röd - Ensamhället
Alla hans låtar är sååå jäkla bra! Måste lyssna på dom varje dag. Annars dör jag xP

Idag va vi hemma hos min farmor och farfar. Jag och Emma lekte lite x)
Visste hade vi kul??
Mår ännu illa av all efterrätt och fika jag åt.. Sen åt jag pizza, choklad och ostbollar hemma hos Emma..
Snacka om att jag är mätt nu xS

Ska typ gå och lägga mig nu.. Skola igen imorn. Det har vart så skönt att slippa den i 3 veckor nu!
Kanske man ska hoppa av? Neeej aldrig.. Även fast tanken är frestande, så måste jag gå ut grundskolan. Och gymnasiet. Kanske högskola också... Jobbigt.. Men jag vill kunna få ett bra jobb sen. Tjäna mycket pengar x)
Mmmmm.... Men jag vet inte vad jag ska söka för linje på gymn =/
Funderar på att gå sam eller nv. Kanske handel.. Så svårt att välja... Har ju några månader på mig såå.. Behöver inte bestämma idag. Tur de xP
Jaja. Nu ska jag gå och se på film, sen sova. Upp kl 7 imorn xS

God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0