Blä

Känner mig ännu lite bakis.. Tror jag drack lite för mycket i fredags.. Ella va säga du Linnea?? ;P
Vi kom hem kl 2 på natten.. Sov typ till kl 14. Då gick Linnea till bussen och jag sov vidare. Till kl 17...
Åkte till mamma. Kunde äntligen äta nått. Mådde inte illa längre. Så jag har knölat in massor med chips!!! Osmart!!
Jajaa. Jag vill att min mobil ska funka!! Jag skrev fel pin kod i fredags när jag var full, så tillslut så spärrades kortet!!!!!!!!!!! Har inte haft den igång på typ 30 timmar!!! AHHH!! Undra hur många sms jag har fått... Säkert flera 100.. Pappa skulle fixa det imorn så då äntligen kommer jag kanske kunna använda min älskling igen!!!

Nu ska jag gå och se på film. Bäst att försöka sova även fast jag sovit heeela dagen.

God natt och sov gott
 <3

Kommentarer
Postat av: linnea

haha ingen kommentar;)

2007-11-06 @ 11:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0