Varmt

Var i affären förut, och när jag kom cyklande så såg jag att hela parkeringen var full av bilar. Åh nej, tänkte jag. Nu kommer det ta en evighet att köa till kassan, men när jag klev in genom dörrarna fick jag till min förvåning se att det inte var någon kö alls. Så jag tog 1 gurka och 1 tomat, betalade och cyklade hem. Jag brukar hata att handla själv, men idag var det inga problem.

Har suttit ute i solen på våran uteplats. Det var jätte varmt. Hoppas på att bli lite brunare. Just nu känner jag mig som en blekfis, men jag använder brun utan sol nu. (frånochmed igår!) Och om det är fint väder i helgen, kanske jag kommer till skolan och är brun som en pepparkaka. Jag blir brun så lätt.

image75


 

Jag ser sur ut, men det är för att jag får solen i ögonen. Så har jag inget smink på mig. Katastrof, jag går aldrig, aldrig utan smink. Fast idag var jag ju hemma. Då får det gå.
 



 


Kommentarer
Postat av: emelie

jag tycker det är jätteskönt att vara utan smink... man känner sig så fri! typ hahha :D

2007-05-16 @ 16:49:59
URL: http://fuckingfabulous.blogg.se
Postat av: madde

jag tycker kortet är jättefint:)

2007-05-22 @ 15:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0