Spring, spring, spring

Alltså, jag menar inte vår, utan jag menar ut och springa XD Men kanske jag menar vår också då. Jaja. Jag menar vår och springa. Jag vill ut och springa NU! Har inte sprungit på veckor. För jag har vart så fökyld, men imorn har jag bestämt att jag ska göra det! Åh, va jag längtar.
Idag ska jag nog gå på stan med mami and Smilli. Funderar lite på vad jag ska köpa. Barnbidraget kommer ju idag också =) Ännu bättre, eftersom att jag gav mina sista peningar till far min igår. Plus att jag köpte glass igår. Mm.
Iågr när vi satt vid matbordet, var Smill precis som vanligt. Bortskämd. Mamma sitter inträngd i hörnet vid matbordet. Smilla står vid bänken brevid brödrosten Hör här:

Mamma: Ska du ha en macka till?
Smilla nickar.
Mamma: Stoppa ner en i brödrosten då.
Smilla ruskar på huvet.
Mamma: Ska du inte ha mer macka?
Smilla nickar.
Mamma: Men stoppa ner en då.
Smilla ruskar på huvet igen.
Mamma: Men ska du inte ha en macka till?
Smilla nickar.
Osv, osv, osv. Tillslut tog hon en annan sorts macka. Och när mamma bad henne ta fram en kniv till leverpastejen suckade hon tungt, lunkade fram till lådan, drog ut den, såg jätte arg ut, tittade ner i lådan, utan att lyfta på saker. Suckade ännu tyngre, och sa att det inte fanns nån kniv. ( Måste bara tillägga att lådan hon kollade i var våran knivlåda...) Bortskämd?? Neeej då

Kommentarer
Postat av: Sweet Sabine *

Hahahha sött :P

2007-05-18 @ 14:13:29
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0