Sommarsommarsommarsommar

Nu känns det verkligen som sommar ute. Eller idag var det inte alls så fint som igår. Bara för att jag tog min nya klänning idag. Men det var inte för kallt iaf. Ganska lagom. Men igår hade jag värsta varma kläderna. Så då tänkte jag, imorn blir det nog lika fint som idag, så jag tar min klänning. Det hade tillochmed regnat lite imorse.
Senare ska jag probably hem till min mormor och måla hennes staket. Fast jag tror jag måste ringa och fråga henne först. Skulle ju va jätte kul om jag gick dit, det tr ca 25 min, och så säger hon att jag inte kan göra det ikväll. Så måste jag gå hela vägen hem. Alltid när jag går den vägen känns det som om det ska hoppa fram nån våldäktsman och våldta mig, eller nått liknande. Även fast jag går på huvudgatan. Haha. Men den vägen, och husen som ligger där är jätte läskiga. Brukar halv springa där. Speciellt läskigt var det en gång när jag gick där, och helt plötsligt kliver en man ut ur en lite skogsdunge som ligger precis vid vägkanten. Snacka om att jag blev rädd. Skrek nästan. Så var det på kvällen också. Haahaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0