Snart sommarlov!

Känns kanske inte så somrigt ute just nu. Dåligt väder. Trååkigt. Men det är faktiskt bara 2 veckor till skolavslutningen!!! Sen är man ledig i flera månader - iaf 2. Men det ska bli så skönt. Har så mycket inplanerat. Men mest av allt ska jag nog bara hänga på stranden. Mamma bor ju så nära, att det skulle vara konstigt om man inte gick dit. Det är så nära, att om jag kastade ut en sten genom fönstret skulle den kunna träffa någon i huvet som ligger och solar. Nästan iaf. Hahaa! Men det är jätte nära iaf. Det gillar jag. Här, hos pappa, är det hur långt som helst, eftersom att vi bor mitt inne i stan. Mamma bor en bit bort från stan. Men jag skulle nog inte kalla det att hon bor på landet.
Nu ska jag tvätta, och vika all ren tvätt. Lite nytta kan man väl göra, även fast man är hemma och är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0