Pirates of the Caribbean - At world´s end

I går kväll var jag och Emma på bio och såg PotC 3. Den var superduper jätte bra ! Och jag behövde inte springa ut mitt under filmen för att gå på toa! WOHO!! Men det var varmt som i en bakugn därinne. Även fast en dörr var öppen, ut till friska luften, höll jag på att dö. Sen var våra händer och fötter jätte uppsvullna. Det var läskigt! Fick typ inte ner fötterna i skorna. Haha! Så hela vägen till cykeln klagade jag på att det gjorde ont i fötterna, och cykeln stod ganska långt bort från bion.
Idag var vi på stan. Såå varmt att man skulle vart på stranden istället. Mamma var på stranden när jag ringde henne. Åh, jag vill också på stranden! eller jag vill iaf sola. Men imorn är det mors dag, så då blir det nog inget. Ska till fammo och faffa. Hihih. Kul. Men Emma är ju där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0