New York

Åh, vad jag längtar! Hoppas verkligen att resan blir va den här gången. Åh så kul vi ska ha det, eller hur Emma? Har redan börjat planera massa saker jag ska köpa. Men tänk om det inte blir nån resa. Då blir jag jätte lessen. Men först har jag ju Italien resan i september att se fram emot. Ska bli så kul. Först ska vi till Venedig, stanna där några dagar, sen åka någon annanstans i närheten. Någon som har nått bra tips om vad man kan göra för kul i Venedig? I New York vet jag nog redan vad vi ska göra. Vi ska göra allt. Allt kul som finns at göra. Så ska vi ju va där över julen. Ännu bättre! Då kan jag önska mig resan i julklapp!
Jag har ont i min axeln, för jag har skrivit så mycket idag. Skrivkramp i axeln. Haha! Det lät kul. Förkyld är jag också. 
Snart tänkte jag åka iväg till Rusta och köpa nått kul. Det var ett tag sen jag köpte nått till mig själv, och eftersom att jag har vart sjuk så länge är jag värd nåt. Men jag skulle mycket hellre gå på stan och köpa kläder lr nått liknande, men det får jag inte för pappa. Om man är sjuk ska man ju va hemma. Men Rusta går bra. Ska gå och göra mig klar nu, så vi hinner åka dit innan pappa börjar jobba, vilket han gör om en timme ungefär. Så nu ska jag hoppa ur pjamasen och hoppa i lite kläder. Kanske hoppa i tandborsten.(?) Jag menar tandborsten hoppar i mig. Mmm.

Kommentarer
Postat av: malin

heeej bli medlem här :
http://gratisgen.se/?Bli-medlem&ref=72972
tryck på bli medlem!
man kan få nåt om man bara värvar 7 st. DO IT!
hur enkelt som helst att bara värva 7 st, eller hur?

2007-05-16 @ 13:07:45
URL: http://malfs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0