Muuhhh

Nu har jag bäddat färdigt. Det tog ju bara en dryg timme. Oj så snabb jag är. Måste vara nytt världsrekord.
Idag var det varmt. Men jag gick med tjocktröja och jeans i skolan ändå. Varför? Jo, för jag är knäpp. Så fort jag kom hem från skolan bytte jag om till mina nya kläder från h&m. Min söta kjol.
Imorn tänkte jag ha klänning. Säkert blir det jätte dåligt väder då. Men strunt samma. Jag tänker ha min klänning!! Har ju inte använt den någon gång ännu. Då måste jag ju inviga den imorn. Offcourse.
Hade So prov och No prov idag. Men det gick ju jätte bra. ( Tror jag ) Kunde iaf alla frågor. Men jag tror att jag får VG på båda. Fast jag hade ju inte tränat nånting inför dom. Men jag tyckte det gick bra ändå. Konstigt. Jag har plugghuvud. Räcker typ att jag läser texten två gånger kanske, sen kan jag det viktigaste. Det är skönt.
Jag känner för att ha sommarlov nu. Så skönt att bara kunna gå ner till stranden när man känner för det. ( Mamma bor ca. 100 m från stranden. ) Åh, jag vill ha sommarlov! Då ska jag och Emma åka ut till stugan. Det var så kul där förra sommaren. På kvällen hade vi fönstret öppet, och vi sov på nedervåningen. Helt plötsligt får jag för mig att någon ska hoppa in genom fönstret. Så jag säger till Emma, och vi får typ panik, och ska stänga fönstret. Jag står och håller i gardinen, redo att dra den åt sidan, så Emma kan stänga. Men vi bågade knappt. Efter en stund drog jag undan den, och vi skrek båda två och tittade bort. Haha! Det var kul. Sen sprang vi upp på övervåningen. Där var det så varmt att man nästan dog. Men vi ville inte sova nere iaf ^^
Nu i sommar måste det bli lika kul! Vi ska nog sommarjobba ihop. Om det nu blir nått. Men jag skaaaaa prata med mammas kusin, jag lovar. Nån dag gör jag det. Snaaart. Imorn kanske? Neej. Onsdag. Hmm.. Jag får see. Men jag looovar att jag gör det. Annars dödar du väl mig, Emma ?? Hehe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0