Min mamma is the best!

Som jag skrev i ett tidigare inlägg, så skulle jag gå och handla, men det blev inget av med det. Så jag kastade mig på telefonen och ringde mamma! Hon ställde självklart upp, och köpte så jag kunde göra sallad, och kom över med det. Fick även en tjugo lapp. Vet inte riktigt varför, men jag blev glad =)
Nu tror jag att jag ska börja skära upp grönsakerna. Sen ska jag fortsätta sy. Har börjat på en klänning, men vet inte riktigt hur jag ska göra nu. Har klippt ut axelband och ett midjeskärp, men vet inte riktigt hur jag ska göra med själva klänningen. Om jag ska ha den helt rak framme, eller göra en uringning. Tror att det skulle vara snyggt både och.
Now I need food!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men Emelie när har du lärt dig sy? varför låter det så enkelt när du gör de? jag vill också kunna men jag måste lära mej!

2007-06-01 @ 18:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0