Maat

Ge mig mat! Jag är hungrig! Får väl ta och masa mig till köket. Det är så långt bort. Typ 2 steg härifrån. Orkar inte! Får väl ringa och beställa hem en pizza. Men då måste jag ändå gå 2 steg, till dörren. Hm. Vilket är jobbigast.. Jag lagar maten själv. Ska göra korvsoppa/gryta. Vet inte riktigt vad man kan kalla det. Men det ser typ ut som en soppa, men det är mest potatis, korv och morötter i, så då kan man kalla det gryta, kanske.
Nu har jag nog en mors dags present till mamma. Har ett par vita jeans som är lite för stora för mig, som hon kanske kan ha. Vi har typ samma storlek. Fast hon är 162, och jag är 170. Hon har 36-37 i skor. Jag har 38-39. Men tröjor och klänningar går utmärkt att låna av varann. Det är lite kul tycker jag.
Jaja, nu måste jag gå. Håller på att svälta ihjäl känns det som. Nästan iaf. Efter maten ska jag försöka samla ihop lite kläder som jag ska sälja till en second hand affär. Dom köper in kläder idag, så då får man ju passa på. Särskilt när man har så mycket kläder som jag har, som bara ligger och tar hur stor plats som helst i min garderob. Har säkert 4 banankartonge med kläder som fortfarande ser bra ut, men som jag tröttnat på, eller aldrig använt. Sen har jag ju en sopsäck med kläder också. Får kolla igenom den också.
Nu, mat!!

Kommentarer
Postat av: Malin

tack för kommentaren :)

2007-05-28 @ 12:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0