Lunchtime

Jag har precis kommit hem från Rusta. Jag köpte två lacknecesärer. En liten rosa och en stor vit. Så köpte jag förstås ett paket tuggummi. Det kan jag inte klara mig utan.
Just nu funderar jag på vad jag ska äta till lunch. Hmm. Ikväll tänkte jag göra hamburgare. Pappa jobbar till kl 22, så man blir ensam hemma ikväll igen, precis som igår och i måndags. Inte är det nått särskilt bra på tv ikväll. Bara Top model finalen, men den är inte så viktig. Kanske man ska se Grey´s anatomy istället? Hmmm. Svårt val. Jaja, nu ska jag gå och fixa nån lunch.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hej!
Vilken Cafékedja tycker du är bäst?
Kom in och rösta!!

2007-05-16 @ 14:44:34
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0