Jobbardag

Idag är det ingen skola, för vi ska samla ihop pengar. Göra nått tråkit jobb. Har inte kommit på va jag ska göra ännu. Kommer förhoppningsvis på nått lite senare. Men så länge har jag en ledig dag (: Ganska trevligt.

Igår var jag och Emma och kollade på soarén i min skola. Den va asbra :D Jag vill va me i den nästa år, men vågar inte riktigt XD Får väl ta mod till mig.
Efter soarén vandrade vi runt lite i skolan. Emma gick också på södervärn förut. Men de är så svårt att föreställa sig henne där :/ De går lixsom inte.
På hemvägen gungade vi lite gungbräde. Det var jätte kul. Verkligen. Superduper skojjigt. Har aldrig haft så kul i hela mitt liv!

Lyssnar på Fall out boy. ^^    Get Busy Living Or Get Busy Dying

Snart ska jag hem till mamma igen. Sov hos pappa igår, för att vi skulle kunna gå på soarén. Mmm. Så nu ska jag gå och göra mig klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0