Jag är glömsk

Skulle ringa till mamma och fråga en super, duper viktig sak, men några minuter senare, när jag var på väg till telefonen, hade jag redan glömt det. Och det var för över en timme sen, och jag kan för allt i världen inte minnas vad det var. Hmm. Kan inte ha vart så viktigt då. Men tänk om det va viktigt! Åh, va ska jag göra? Så irriterande. Vill komma på det NU! Men det är helt omöjligt. Det dyker hela tiden upp ledtrådar i huvet, som om det vore en stor gåta jag måste lösa. Tex, nu kom det upp en tanke på mina h&m kläder jag beställt. Vad kan det betyda? Att jag ska ge mina kläder till mamma? Nääää. Hmm. Måste klura vidare. Känns som om jag närmar mig svaret mer och mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0