Imorn gäller det

Imorn ska jag och Emma ha superduper kul. Efter skolan ska vi först åka och bada, sen ska vi antagligen äta pizza eller nått sånt nånstans, sen ska vi ta en glass på glassbaren, och sista blir det bio. Pirates of the caribbbean 3 - At world´s end. Woho! Jag lääängtar. Ska äta sååå mycket godis, att jag måste rulla ut ur biosalongen. Haha. Men läsk blir det nog inte så mycket av, eftersom att filmen håller på i nästan 3 timmar. Man kan ju inte springa ut mitt i filmen. Tänk så mycket man missar. Och jag kan ju inte gå och se den igen, bara för att få se dom 2 minuterna jag missade när jag gick på toa. Fast kanske filmen är så bra att jag bara måste se den igen. Men biljetten kostade ju 95 kr. Hmm. Jag kan ju inte vänta tills filmen kommer ut i affären heller. Och ladda ner den skulle jag aldrig göra. Det får helt enkelt bara bli godis och popcorn. Men det funkar ju inte heller. Av det blir man ju jätte törstig. Vad ska jag göra!? Hjälp....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0