I wan´t money, money

Jag håller på att rensa mitt rum, i jakt på saker som jag kan sälja för att få en extra slant. Hitills har jag fått ihop en kasse med kläder, som jag ska ta till en second hand butik, en liten blå barnlampa, som är jätte gullig, och ett par skor. Men jag kan inte komma på nått mer jag kan sälja. Även fast jag har typ tio kartonger med saker inne i min garderob, som jag inte använder, så kan jag inte hitta nått. Får fortsätta senare ikväll, för nu ska jag hoppa in i duschen. Sen blir det mat, och sen kommer Emma. Men jag vet inte om jag ska vänta med att äta tills hon kommer eller inte. Hmm. Jag väntar nog. Det blir grillad kyckling, ris och en örtkryddad sås ikväll. Låter som värsta lyxiga maträtten, som tar typ en timme att göra, men sanningen är den att kycklingen är färdig grillad, riset är en sånn där påse man bara lägger i kokande vatten, och en sås man bara värmer. Haha! Känner mig lat. Men pappa tror väl inte att jag kan laga mat. Han är på kurs idag och imorn ,så jag är hemma själv. Men Emma kommer ju ,så jag slipper att vara ensam. Så tråkigt. Ibland jobbar pappa till kl tio på kvällen. Då är det inte så trevligt att va hemma själv. Eller ibland är det skönt, men oftast blir det bara att man sitter här eller framför tvn. Nu måste jag verkligen gå och duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0