I looove shopping




Idag var vi som sagt på stan. Jag köpte ett par super söta skor och en klänning.
När vi kom hem gick jag och Smilla ut och åkte på hennes nya kickboard. Jag åkte på den, och hon skulle springa efter och försöka ta mig. Jag var lite snabbare än henne. Bara lite. Sen när jag skulle ta henne, fick jag faktiskt springa lite, vilket gjorde mig lite överaskad. Trodde inte hon skulle vara så duktigt, första gången hon åkte. Hmm. Trodde att jag var bättre än henne, jag var ju bättre, men inte mycket. Fast jag har inte åkt sen jag var typ 10 år nånting. Jag hade en helröd kickboard då. Den älskade jag väldigt mycket. Jag kommer ihåg hur jag och Calle brukade köra runt kvarteren där vi bodde. Det var tider det. Men en rolig sak som jag kom och tänka på häromdan var att, när vi bodde i en lägenhet i stan, så brukade vi, några ungar däromkring, cykla inne på ett område där bakom, det låter ju inte så jätte roligt kanske, men det som är roligt i det hela, är att en av ungarna (han hette David, för er som vill veta det.) kunde inte cykla, så han sprang bakom oss när vi cyklade, med en cykelhjälm på huvet! Haha! Jag kommer ihåg det som om det vore igår. Men det var nog ungefär 8 år sen, skulle jag tro. Om inte mer. Oj, oj, oj så roligt man hade när man var liten.

 


 

Kommentarer
Postat av: madde

Snygga skor!!

2007-05-22 @ 15:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0