Hemma

Ah! Min lillasyster har löss. Hoppas innerligt att jag inte har det. Usch. Jag ska snart bli kollad. Har aldrig haft det förut, men de är ju inte farligt. Men om jag har det så är det bara Smilla, min systers, fel. Fy på henne.
 Vi stannade hemma allihop. Trevligt med en ledig dag, tycker jag. (Det rimmade!!!)

Nu har jag hittat sommarjobb! Min mammas kusin frågade mig om jag ville stå och sälja i hennes kiosk. JA!! Sa jag då. Haha! Har ju inte hittat nått annat jobb ännu, så jag hoppas verkligen att jag kan få det. Annars är de typ kört för mig. Jag måste ha pengar, till resan till New York!

Jag har bokat biljetter till Potc 3. Woho! Jag och Emma ska gå nästnästa fredag, den 25:e. Jippie! Ska bli såå superduper skoj. Men då får man inte glömma och ta me pengar till popcorn och godis, som vi gjorde sist. Bio blir inte samma sak utan alla onyttigheter. ;D    

                  
image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0