Har sytt en kjol!

Helt paf blev jag. Visste knappt att jag kunde sy. Det kanske inte var såå svårt, eftersom att jag klippte av överdelen på en förliten klänning, och slängde den. Sen tog jag underdelen, själva kjolen, och sydde fast nått elastiskt band som jag klippte av från en annan kjol, i kanten. Vet inte riktigt om jag kommer använda den. Är inte så säker på om jag gillar färgen och mönstret. Snälla, säg om ni gillar den eller inte! Kan inte bestämma mig om jag hatar den eller älskar den. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag sova. God natt!

image203

Kommentarer
Postat av: joss,

det var bra sytt :') haha, själv kan jag verkligen inte så bra! ha det fint.

2007-05-31 @ 22:35:33
URL: http://unfair.blogg.se
Postat av: Emma

Ja. Den var ju häftig i alla fall. Jag kan inte heller bestämma mej för om jag gillar den och skulle ha på mej den. Men den var ju inte ful. jag vill väldigt gärna se den i värkligheten. Det är bra att du kan sy i alla fall, det är ju inte min starka sida. Fasst ju mer jag tittar på den desto finare är den. Måste få se den på riktigt bara kan knappt vänta.

2007-06-01 @ 18:29:35
Postat av: tessitch

den var ju skittuff, använd den och var stolt :P

2007-06-01 @ 18:51:32
URL: http://tessitch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0