Från Emma

Nu sitter jag hemma hos kusin Emma. Vi har ganska tråkit faktiskt. Men jag måste berätta lite om dagen. Har vart ute hela dagen med familjen. Vi var på Fårö, (För er som inte vet vad Fårö är, så är det en liten ö som ligger längst upp på Gotland. En väääldigt liten ö. Jag tror det tar kanske 1 timme lr nått att köra runt, kanske) på ett ställe som heter ulahao, eller nått liknande. Det är typ en skog, full av sanddynor. Jätte höga. Så när man går runt lite i skogen, så kan det helt plötsligt kännas som om man vore i öknen. Ganska coolt, men man går lätt vilse. Men idag när vi var där var det ingen som gick vilse. Men Smilla blev skit förbannad. Vi spelade boule, och jag vann 4 gånger irad. Då tog hon boule klotet och kastade i marken, och skrek: AHH! JAG SKA VINNA NU! Det var ganska kul. När vi hade spelat färdigt gick hon och satte sig med sin godis påse. Då sa jag: Ta inga sura godisar bara, vi vill ju inte att du ska bli ännu surare än vad du redan är. Då skrattade hon litegrann iaf. 
Nu ska vi ut och gå med hunden. En liten sak som jämt skäller ^^  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0